jump to navigation

نگاهی به فتیش از زاویه ای دیگر ( زیبا شوید تا عاشقتان شوند) فوریه 3, 2008

Posted by irpowergirls in Uncategorized.
trackback

نمیدونم چرا وقتی بحث فتیش و ارضای جنسی توسط تحقیر شدن توسط جنس مخالف که میاد وسط تمام ذهن ها میره به سمت خشونت یا اینکه یه خانمی داره یکی را شلاق میزنه و فلان کار را میکنه اونم از روی بی رحمی و ظالمیخیلی مهمه با چه دیدی به این قضیه نگاه بشه.. یه دید معمولی که یکی از روی پدر کشتگی و ظلم و بی رحمی یکی را داره میزنهکه هرکسی ناراحت میکنه حتی برده ترین مردها را و دید دومی که همه علاقه مندان به فتیش و مازوخیست را این موضوع را برای اونا جالب میکنه تحمل سختی و رنج بخاطر معشوق این خیلی مهمه؟؟ فرض کنید یک چادری وجود داره که بر چهار ستون الم شده باشه و معشوقه زیبای یک مرد در زیر آن قرار داشته باشه. هوا بارونی میشه. یکی از ستون های این چادر یا این سقف خراب میشه و ممکنه این سقف بریزه روی زمین اونوقت مرد بجای یکی از آن ستون ها قرار میگره و اون سقف را پایدار نگه میداره. با وجود درد و رنجی که اون مرد میکشه تا این سقف را پایدار نگه داره تا محبوبش بتونه راحت و آٰرام استراحت کنه..فشار و درد و ناراحتی بر مرد داره فشار میاره .. اما مهم نیستمهم اینست که محبوب آن مرد در آرامش باشه. خوب این یک دید از این ماجرا . دید دوم: مرد زن ذلیل.. زن بی رحمخاک بر سر مرد .. آبرو هرچی مرده بردی.. به تو هم میگند مردتو در مقابل هر زنی بدبختی

حالا هرچی هم تمام این حرف ها را مرد بشنونه تمام این زخم زبان ها، اما این ها هم مانند فشار و درد سنگینی سقف تاثیری در او نداره.. چون او لذت میبره که با تمام وجود داره بخاطر آرامش و آسایش محبوبش زجر میکشه خوب شما به عنوان یک مونث کدام دیدگاه را میپسندید؟؟؟ پاسخ به این سوال خیلی جواب ها را مشخص میکنه . به عنوان نمونه اگر در فیلم یا عکسی مشاهده میکنید یک خانم زیبا مردی را لخت کرده و به شدت به او شلاق میزنه این دلیل بر دیوانه بودن اون دو نفر نیستدلیل بر بدبخت بودن و زن ذلیل بودن آن مرد نیستچرا هیچوقت با خودتون فکر نکردید. که اون مرد بخاطر عشق به معشوقه اش این درد را تحمل میکنه.یا بعنوان مثال برای اینکه ثابت کنه چقدر محبوبش را دوست داره و عاشق او حاظره این دردو تحمل کنه.. وقتی همچین دیدگاهی باشه.. اصلا که ناراحت نمیشه، براش لذت بخش هم میشهفرض کنیدهمون شکستن ستون یه سقفی که مثالش را زدم را شبیه سازی کنیم.. چون که همیشه که از این موقعیت های زیبا پیش نمیاد که مرد بتونه با تمام وجود عشق و علاقه بی حدو مرزشو به محبوبش ابراز کنه.. پس نمیشه این موقعیت ها را برای چند ساعت و دستی ایجاد کنیم؟؟؟ برای اینکه از ابراز عشق و محبت لذت ببریم؟؟

در غالب سکس و دقیقا به عنوان و اسم سکس؟ برای اینکه ایرانی های کوته فکر و بی فرهنگ برچسب دیوانگی .. بدبختی.. زن ذلیلی مشکل روحی و روانی داشتن به افراد نچسبانند؟؟

واقعا متاسفم.. اللخصوص برای دخترها و زن های ایرانی.. همیشه یاد گرفتن ذلیل باشند.. همیشه مفعول باشند.. قابل ستایش و پرستش نباشندبا نزدیکی کردن که چندان هم لذت بخش و ارضا کننده نیست.. و دقیقا یه کار روتین، سکس داشته باشند.. با خودشون فکر کنند که بعد اینکار لذت میبرند یک خیال واهی.. در صورتی که نمیبرند.. عملی که برای بچه دار شدن است را با محدودیت هایی که باعث بچه دار نشدن میشود را بعنوان سکس در نظر میگرند و انجام بدهند و خیال میکنند لذت برده اند (تنها لذتی که اینکار دارد همان لحظه انزال است که بسیار کوتاه و آنی و فیزیکی است و تنها جسمشان این لذت را میبرد) اما واقعیت این نیست.. اگر همین سکس های تکراری و یک شکل افراد بررسی شود.. لحظه به لحظه همین اعمال فتیش دیده میشود.. در فیلم های زیادی دیده ام که مرد قبل از شروع کردن به سکس ابتدا از بوسیدن و لیس زدن پاهای محبوبش شروع میکند.. یا همین خوردن آلت جنسی جنس مخالف و یا بوسیدن و یا لیس زدن بدن محبوب…. تمام این ها شامل فتیش میشود

 

.


 

..

دیدگاه‌ها»

1. bardemistresshasti - فوریه 4, 2008

weblog ghashangi dari
ezafe kardam uam ezafe kon
http://www.bardemistresshasti.wordpress.com

2. یه هموطن - فوریه 4, 2008

مطالب جالبیه… دوست پسر من یه فوت فتیش تمام عیار به حساب میاد. گاهی وقتها سکس تلفنی میکنیم. همیشه میگه که دوست داره به پام بیفته و … و احساس هم میکنم که میخواد من بگم که لذت میبرم تحقیر بشه.اما من یه جوری انگار خجالت میکشم که اینو بگم بهش.دوست ندارم تحقیر شدنش رو ببینم.راستش اوایل برام عجیب هم بود که یه نفر مثل فیلمها داره باهام برخورد میکنه.هیچ حسی نسبت به نوازش پا نداشتم(ندارم؟) ولی این حس زن ذلیلی یا هرچی هم که بگی رو ندارم اما خب اگه اینو دوست داره باید منم تقویتش کنم دیگه نه؟ تا حسش رفته رفته بهتر بشه.چطوری نمی دونم! منتظر نظراتم.

3. irpowergirls - فوریه 4, 2008

خب دیگه طرز تفکراتت را درست بکن… بعدش آروم آروم اینکارو انجام بده.. بزار خجالت جفتتون بریزه.. یه کم آب شدی… و تموم شد… اونقت لذت ببر.. پینشهاد من… کاملا تحریک بشو… کاملا حشری… اونقت دیگه خجالت نمیکیشی…

یه فیلتر شکن توپ جور کن این سایتو ببین
http://www.tiava.com این موضوعات را در موردش فیلم دانلود کن سایت سرچ داره
fetish-femdom- foot job-worship-foot worship-humiliation
ببین چه جوری دخترا تو این کلیپ ها به اوج لذت جنسی میرسند….
بعد بیا تعریف کن اینجا که چه کرده ای

4. یه هموطن - فوریه 5, 2008

خوب…راستش از این حد فراتر هستیم…همدیگه رو ارضا هم میکنیم ولی با این وجود بازم ازش خجالت میشکم که بگم این حالت تحقیر و تسلط من به اون رو دوست دارم، میدونم چجوری باید بگم.. اپنارو دیدم.نمیدونم چی بگم.
یه چیز دیگه هم که هست اینه که اون بعضی وقتا اصلاْ ارضا نمیشه و الکی میگه که ارضا شد، چون براش مهمه که من برسم.اینو یه جرایی نمیتونم قبول کنم چون مگه غیر از اینه که پسرا زودتر تحریک میشن؟تازه فقط هم رسیدن دختر که مدنظرشون نیست به فکر خودشونم هستن قطعا.درحالی که من چندبار هم میرسم ولی اون نه!البته درسته که رابطه فقط تلفنی هستش ولی با این همه باید بازم بتونه،درحالیکه خیلی زمان میبره.
ضمناْ کار خوبی نکردی ایمیل رو الزامی گذاشتی. شاید کسی دوست ندشته باشه ایمیلش دیده بشه. خودت اگه ایمیل بذاری اونطوری راحتتره برقراری ارتباط

5. irpowergirls - فوریه 5, 2008

ایمیل شما نمایش داده نمیشه….
باید ببینید اون از چه موضوعی خوشش میاد.. با کمی دیدن عکس و فیلم توسط اون نفر فکر کنم بشه اینو فهمید.. خودش رو راست بگه چی دوست داره

6. aramiss - فوریه 6, 2008

سلام
وبلاگ جالبی داری
ولی مواظب این عکسها باش ممکنه فیلتر بشی!
البته خدا نصیب هیچ کس نکنه
امیدوارم موفق باشی

7. ناشناس - مارس 11, 2008

سلام من یه فوت فتیشم پا اگه هست ali_you_450

8. هادی - مارس 16, 2008

سلام
من هیچ علاقه ای به بردگی خانوم ها ندارم. ولی خیلی دوست دارم پاهای زیبای یک دختر خانم خوشگلو لیس بزنم و انگشت های پاشو بمکم. و از لذت بردن او لذت ببرم.

9. mohammad - مارس 27, 2008

kheyli matalebe jalebie ma bayad 1 anjoman dorost konimo har mah onja jam shim ma bayaD AZ BARDEHA VA MISTRESHA HEMAYAT KONIM

10. Sorosh - مه 14, 2008

Salam

11. بنیامین - ژوئیه 15, 2008

سلام ، لطفا یک دختر برای فوت جاب بهم معرفی کنید . مرسی

12. امیر - ژوئیه 18, 2008

دوست دارم سگ خر و پای دختران را لیس بزنم

13. محسن - اوت 7, 2008

09355436410
چگونه پاهاي دختران را ليس بزنم كه لذت بيشتري ببرند

14. ناشناس - اکتبر 8, 2008

اگر خانومي توالت خواست امر كنه 09355070562سعيد

15. ناشناس - اکتبر 10, 2008

زن يه كالاي مصرفي پس خودمون گول نزنيم

16. زليخا - اکتبر 24, 2008

من زليخا هستم يكي ميخوام پاهاي منو ليس بزنه09119420819

17. سهدش - اکتبر 25, 2008

مي خواهم برده ات باشم

18. arabis - نوامبر 1, 2008

سلام دوستان خوبم من از کودکی حس فوت فتیشی داشتم حالا در 27 سالگی بزرگترین ارزوم اینه که یک میسترس داشته باشم تا همه وجودمو فداش کنم به پاش بیفتمو برای لیسیدن کفشاش لح بزنم اگه دختری اینجا >شیراز< هست به معبودش قسم میدم به این خاک زیر پاهاش تماس بگیره برای یک دفعه هم که شده خواهش……..arabis1360@gmail.com

19. arabis - نوامبر 1, 2008

salam dostan golam man az bachegi hes footfetishi dashtam hala dar 27 salegi bozorgtarin arezom ine ke yek mistress dashte basham ta vojodamo be pash berizam khodamo roy pahash bendazamo baray lisidan kafsh hash lah lah bezanam age dokhtary inja (shiraz )hast be maebodesh ghasam midam ba man tamas begire baray 1 bar ham ke shode khahesh……arabis1360@gmail.com

20. ارسلان - نوامبر 1, 2008

يك سگ واقعي كه هر كاري براي صاحبش مي كنه
از بوسيدن پا تا خوردن توالت صاحبش
ASHEGHE_tO@YAHOO.COM

21. احمد - نوامبر 3, 2008

یک دختر خانم که بخواد پاهاشو بلیسن.اگه هست ایمیل بده

22. احمد - نوامبر 3, 2008

یادم رفت ایمیلمو بدم
spidermaniran2003@yahoo.com

23. سام - نوامبر 19, 2008

سلام

آرزومه آرزومه پای یک خوشکلو لیس بزنم مخصوصا سفید و تمیز

http://www.seaid_2371@yahoo.com

24. مهدیه - نوامبر 26, 2008

از اینکه اینقدر بی ایمانید براتون متاسفم این جوری نه در دنیا نه در اخرت زندگی خوبی خواهید داشت چه گناهانی که لذت هاشون یک لحظه هست و پشیمانی شون یک عمر طول میکشه برای هدایت همه مون دعا میکنم .

25. آرمین - نوامبر 29, 2008

سلام من آرمین هستم یک ایسلاو تویلت اگ خانومی توالت خواست دهن من هست 09365047037

26. آرمین - نوامبر 29, 2008

یه خانومی که کفششو بلیسم و جورابشو براش تمیز کنم

27. ناشناس - دسامبر 13, 2008

i am boy rashid177@yahoo .com

28. مهرداد - دسامبر 26, 2008

همیشه آرزوم بوده پاهای یه خانوم رو لیس بزنم مخصوصا ازروی جوراب مشکی نازک

29. javid - ژانویه 5, 2009

آرزومند آرزوهایت

30. بنيامين - ژانویه 8, 2009

حشرم كه كس بكنم

31. ناشناس - ژانویه 31, 2009

عكس سكس

32. mohsen - فوریه 2, 2009

من پا میخوام.باور کنین از بچگی این حسو داشتم.آرزمه.دارم عذاب میکشم.

33. ناشناس - فوریه 3, 2009

من توالت ام 093546812

34. ناشناس - فوریه 3, 2009

من توالت ا ا093546812

35. aria.mehrdad@yahoo.com - فوریه 6, 2009

هر خانمی که میخواد به سگش قلاده ببنده بهم بگه

36. mina - فوریه 6, 2009

نظرتون چیه بین اسلیو ها یه مسابقه توالت خوران میسترس برگزار کنیم
حاضرم شرط ببندم نفر اول میشم.

من يه سگ اسلیو ولگردم (پسر 24 ساله) يه ميسترس ميخوام تا تربيتم کنه.

Mina380m@yahoo.com
09369055418

37. NARIMAN - مارس 1, 2009

YE MOSHT KHOLO DIVONE VO KOS LIS ….

38. mehdi - مارس 26, 2009

یه دختر که تخمامو تا ته بکنه تو گلوش میخوام

39. Abar Kir - مارس 30, 2009

Kir too koonetoon hamegi

40. 666 - آوریل 6, 2009

هرکی یه جایی از طرف را دوست داره مثلا: یه پسر را میبینی اصلا با پاهای دخترا حال نمیکنه ولی یکی دیگه رو میبینی دیونه پاهای دختراس. درضمن جالب بدونید که دخترها خودشون از پسرهای فتیش بسیار لذت میبرند چون فرض کن وقتی میخوای به پاهای شکوهمند طرفت بیافتی باید بیافتی به پاهاش دیگه اونم لذت میبره از این همه خار و ذلیل شدن پسر. و اما دوستانی که عاشق پا یا کفش دختران و زنان هستید اگر میخواهید به آرزوی خود که همانا در آغوش گرفتن پاهای خوش تراش دوشیزه گان و بانوان محترمه است برسید اصلا خودتان را بهشان تووکف نشان ندید از هرچیز دختر که دوری کنی بیشتر میخواد اونا در اختیارت بزاره. یکی از رفیقای ما با همین روش الان داره صندل و پا و کفش و بوت و جوراب هزاران داف را مزنه توو رگ. انقده پاگیره که شده هزارپا. کس زیاد گفتم نه؟

41. فاديا (رقيه) - آوریل 6, 2009

سلام من فاديا هستم يه پسر ميخوام پاهامو ليس بزنه 09371596917

42. 666 - آوریل 8, 2009

آی که چقدر کار زشتیه که یه پسر خودشو دختر جا میزنه و میاد شماره یه بدبختی را میزاره و میگه : سلام من …… هستم یه پسر میخوام که پاهامو بلیسه و همه رو بزاره سر کار. اینجوری وقتی یه دختر واقعی هم که میخواد پاهاش توسط پسرها لیسیده بشه تووکف می مونه. نکنین اینکارا رو. یه دوستی شماره ای گذاشته بودن و گفته بودن زلیخا هستم دوس دارم پسرا پاهامو بلیسن ما پیگیری کردیم دیدیم یه پیرزن شمالیست نه یه دختر حالا مثلا شماره مردمو میزاری چه لذتی داره جزئ اینکه هزارتا نفرین واسه حودت میخری؟ فرهنگ فیتیش بودن را داشته باشید. آقا یه مطلب دیگم که میخواستم بگم: یه اتکلانی هست بنام 212 هات چیلی فر من. اگر دوستان مرد و پسر این اتکلان را مصرف کنند دخترها و زنان بهشون جذب میشن 100 درصد تست شده و جواب داده. بعدشم دختر که نمیاد شماره بزاره بیاین پاهامو بلیسید که مگه کسش خله؟ اما اگرم دختری خواست شماره بزاره مانعی نیست بزاره بدمون نمیاد یه حالی بکنیم مردیم ز شقدرد زمانه. کیر زیاد بافتم نه؟

43. حاج حسین مرادی - آوریل 9, 2009

سلام علیکم خواهران و برادران. طبق خبرهای موثق وزارت اطلاعات ایران تحت پروژه ای بنام گرداب به سایتهای مبتذل نفوذ کرده و علاوه بر منحل کردن این سایتها مدیران آنها را نیز ردیابی و دستگیر مینمایند از جمله سایتهایی که از طریق نفوذ به آن با عملیات گرداب منحل کردند میتوان به سایت سکسی ایرانی آویزون اشاره کرد. پس مراقب باشید از خود ایمیل یا شماره تماس نگذارید . هشدار: برخی از سایتهای فیلترشکن یا سکسی ساخته شده خود نهادهای جمهوری اسلامی میباشند که صرفا اهدافشان از این کار ویروسی کردن سیستم شما میباشد. درضمن توجه شود برخی در روم های چت با آیدی هایی خیلی ساده ظاهر میگردند و به مقدسات و ادیان فحش و ناسزا میگویند بدانید و آگاه باشید که اینها همه از افراد خود حکومت هستند درضمن خیلی مراقب باشید در اتاقهای چت حرفهای سیاسی نزنید چون در هر اتاق حداقل 3 مامور اطلاعات هست که خود را در غالب یک دختر به شما نزدیک کرده و سپس اول گرفتاریهایتانشروع میشود. به هیچکسی اعتماد نکنید حتی آنکسی که اصلا بش نمیاد مامور باشد.

44. حاج حسین مرادی - آوریل 10, 2009

معلوم شد این وب که تا بحال منحل نشده و پیام هشدار گونه من را هم پاک میکنه تا کسی آگاه نشه خودش مال حکومت ایران دوستان گول این وبلاگ یا سایتهای سکسی را نخورین اینا همش مال خود حکومت ایران حتی آویزون که خوداشون از بینش بردن اینا همه فیلمه فیلمتون کردن. اینا از خداشونه جوونا حواسشون همش توو سکس باشه. بعدشم این سایتا را میچسبونن به اسرائیل بیچاره. اکثر آیدی چت های چت روم ها اکثر وبهای فیلترشکن اکثر سایتهای سکسی هدایت شده از طرف خود اطلاعات رژیم است. حالا واسه من پروژه گرداب را انداختن برنامه شوک را انداختن. اگه راس میگن به داد جوونای این مملکت برسن. توو هر پارکی 10 تا ساغی مواد هس. اینا از خداشونه شماها حواساتون توو سکس و دود و دم و مشروب بیکاری باشه. حالا یکی مثل من هم که میاد میگه مراقب باشید دارن سایتهای سکسی(خوداشونا) و اعضاهای این سایتا(شماها) را میگیرن(گرداب) نظرمو پاک میکنی؟ توو هر اتاق چت 3 تا مامور اطلاعات هست اکثرا با آیدی های دختر بعضی هاشونم میان به مقدسات دینمون فش میدن که شما را از آزادی بیان زده کنن ولی بدونید اینا همه زیر نظر و هدایت شده توسط مخابرات بسیج سپاه و اطلاعات رژیم است. میدونم نظرم را پاک میکنی چون خودتم از همونایی.

45. حاج حسین مرادی - آوریل 10, 2009

این شماره منه 09…..

46. ارش - آوریل 21, 2009

kسلام 1 دختر خانم شیرازی هست که مایل باشه1 پسر پاشو مثل سگ حریصانه بلیسه

47. شروين - مه 12, 2009

سلام من فوت فتيشم از سبزوار
09358509648

48. سام - مه 13, 2009

من كون ميسترسمو با زبونم ساكشن ميكنم و از اين بابت سرورم خيلي لذت ميبره

49. ناشناس - مه 18, 2009

من آرزو دارم فقط يه بار پاي دختر دائيم رو ببوسم . . . اما روم نميشه . . چي كار كنم ؟؟؟

50. arabis - مه 18, 2009

یک برده واقعی دنبال یک میسترس واقعی از شیرازarabis1360@gmail.com

51. mina - مه 24, 2009

va!
khak be sar!
shomaha yemoshte adame hote hashariye divoonein!

52. sina_rahmany2002 - مه 31, 2009

salam bacheha dametoon garm aghalan oghdehatoon khali mishe ridam be in keshvar ke javoonash nemitoonan be ye arezoooye sade beresan mage che eshkali dare hala pahaye yek dokhtaro lis bezanim. joonetoon dar berid hezar jaye mamlekato dorost konin ke ridin. nemikhad biyayn joloye in delkhoshiyaro begirin. bacheha berid haletoono konin amma faghta lisidane paha nardi sex konin ke un donya choob too koonemoon konana .. ye lise sade az pahaye yek dokhtare naaz.

53. ناشناس - ژوئن 3, 2009

کار ما جوریه که اگه بخاهیم پای دخترا هم بلیسیم سیاسیش میکنن

54. هادی - ژوئن 3, 2009

کار ما جوریه که اگه بخاهیم پای دخترا هم بلیسیم سیاسیش میکنن

55. شهنام - ژوئیه 12, 2009

سلام .هر كسي ژنتيكي يه جور از اين نعمت خدادادي لذت ميبرن دم شما كه اين سايت رو راه اندازي كردين 20 بيچاره جونهاي ايراني از سكس فقط انزال سريع داخل كس ياد گرفتن . كه صد در صد مقصر نيستن سكس مثل اثر انگشت هزاراران روش داره . آزادي آزادي آزادي … . . .

56. ali - ژوئیه 15, 2009

salam man amir hastam az tehran donbale ye dokhtar baraye footferish inam shomarame 0937-3795253migardam

57. مهران - ژوئیه 30, 2009

man asheghe pa hastam age dokhtari hast bezare pasho belisam 20000toman pol midam m_smart06 id mane of bezare

58. نیم - ژوئیه 30, 2009

salam man nima az esf hastam age khanomi hast mayele man pahasho belisam ba man tamas begire ba tashakor 09132107756

59. نیما - ژوئیه 30, 2009

salam man nima az esf hastam age khanomi hast mayele man pahasho belisam ba man tamas begire ba tashakor. 09132107756

60. ناشناس - اوت 8, 2009

سلام من ایمان هستم یه میسترس می خوام شورت های کسیفشو بوش کنم لیس بزنم پاشو لیس بزنم توالت میشم

61. ناشناس - اوت 9, 2009

salam mohamad hastam az uromie asheghe bosidano lisidano bo kardane pa jorab va kafshe khanomha hastam,hazeram be pashon bioftam.in shomarame 09363282527.

62. سعید - اوت 20, 2009

سلام من سعید 20ساله از مشهد هستم و دوست دارم با یه دختر دوست بشم و اگه خواست پاهاشم ببوسم.09159166141

63. vahid - اوت 21, 2009

من یه پای مشهدی دختر 18 ساله میخوام09159166141

64. سشعید - اوت 22, 2009

سام علیک من مثل شماها نیستم پا خوری رو دوست دارم ولی بردگی یه ضعیفه رو اصلا و دوست دارم بعد از خوردن حالم بکنم اگه کسی هست از مشهد که میخواد با ما باشه تیلیف بزنه.09159166141

65. نیما - اوت 27, 2009

سلام. من نیما هستم 28 ساله از بچگی دوست داشتم بردۀ پا و جوراب و کفش و پوتین باشم و زیر پا تحقیر بشم و البته به اربابم سواری بدم و سگش بشم. اولین بار هم توی 6 سالگی این کارها رو برای پسر همسایه مون کردم. من یه فرقی با دوستان دارم. من عاشق «پای پسرها و مردها» هستم و دوست دارم برده و سگ اونا باشم. دوستانی که می خوان ارباب من بشن و منو تحقیر کنن، ای میل بزنن یا آف بزارن. ممنون می شم.

66. sasan - اوت 29, 2009

sasan hastam slave18sale az esf
real
har mistress i slave real mikhad to esf pm bede

67. ناشناس - سپتامبر 8, 2009

ahle tehranam va too tabriz dars mikhunam,ye mistress mikham too tabriz peyda konam.
milad_david2000@yahoo.com

68. Bardeh - سپتامبر 25, 2009

Hi Man ye bardeye haghir va nachiz hastam, chand martabe tajrobe FootFetish ro dashtam (pooli) vali hanuz oon mistressi ke betunam ba joono del bardegisho konam peida nakardam. Lotfan agar kasi hast Tamas begire: male_sub_2009@yahoo

69. اشکان - اکتبر 9, 2009

سلام به همگی، من هم مثل همه نسبت به پاهای خانمها علاقه دارم،ولی این دلیل نمیشه که ارزش خودمو پائین بیارم،درست نیست که به خودت لغب احشام یا توالت ویا این چنین هارو بدهی،خیلی راحت می تونی به زیدت پیشنهاد فتیش بدهی حتما قبول میکنه و یا اگر هم قبول نکرد هم خواب بازهم ارزش حقیر کردن خودتو نداره

70. مملی - اکتبر 16, 2009

من از شورت زنانه خوشم میات مخصوصا اگه شورت قرمز باشه …. جلق میزنم روش تاشهوتم خالی شه شورت سفید هم خوبه کس کی مو داشته باشه _ پیر زنی که چاق باشه _ کسی که سیاه باشه _ کونی که بزرگ باشه _ منی که رو کون بریزی

لباس خیس _

71. حامد - اکتبر 30, 2009

من فتیشیز پاهای شما دختران هستم آرزوم اینه که پاهای شما دختران را لیس بزنم تا حالا پا نخوردم لطفان یه دختر یا خانم مرا به آرزوم برساند حتی اگه پول هم خواست میدم من از تبریز هستم 09149976933و09368851924 اگه کسی خواست پاهاشو کسی لیس بزنه به من بگه طوری لیس میزنم که خوشش بیاد مرسی

72. ناشناس - نوامبر 28, 2009

سلام عاشق لیس زدن پا هستم .خانومهابرده پاهاتون میشم .09378672376

73. 09376468303 - دسامبر 7, 2009

har ki khast ba sms fetish konim tamas begire

74. pejman - دسامبر 12, 2009

salam man toilet misham az shiraz 09364994779

75. باقر - ژانویه 2, 2010

مخلص همه دخترای مشهدی یه دختر مشهدی میخام تا پاهاشو بو کنم وبلیسم منتظر تماس هستم 09159120389

76. ` پا پرست - ژانویه 6, 2010

پا مي خوام كه بليسمش . يه خانومي حال مي ده ؟ footworship86@yahoo.com

77. ammir - ژانویه 26, 2010

bacheha dameton garm bloge bahali boood inoo beheton begam ke harkasi to donya az ye raveshe sex khoshesh miad va hazere vasash har kari bokone va benazare man harkasi yek khososiate sexe fetish dare yeki foot fetishe yeki dost dare tahghir beshe yeki dost dare dard bekesh va ……….va ina hamash yek niaze normale
man khodam foot fetish hastam vali khoob moteasefane hfaghat tahala ba 2 va 3 ta az dooost dokhtaram rabeteye foot fetish dashtam
thx for blog
amir az shiraz

78. ناشناس - فوریه 1, 2010

man ham foot fetish daram vali faghat bazi az dokhtara pahashoon khoshmazast boyi jalibe dare baziyaro hatta nemishe boo kard che berese bikhay bokhori

ta hala 90 %az dokhtara to iran dust dashtan fape man ke chishash miraft

79. arash - آوریل 9, 2010

manam pa dost daram
ay dokhtara jorab beposhin
jorabe nazok

80. saeid - آوریل 29, 2010

nemidoonam chera.vali kheyli doost daram paye ye zan ro lis bezanam.

81. iman - ژوئیه 16, 2010

salam dostaye aziz
manam mesle shoma ye footeftish hastamm. dar zamani ke iran bodamm hamishe dar azab bodamm. vali alan new york hastamm. dishab be ye footparty raftam .10 min bosidane paye dokhtar hale khareji 20 dollar dadammm.in party gerone vali khsohalam ke hadegahl dar kharej baraye footfetisha chenin emkanati hast. omidvaram zamani bereese ke dar iran ham footparty basheee
be omide shadiye shoma azizan
iman

82. mohammad - ژوئیه 24, 2010

سلام.من يه جوون مشهدي منتظر خدمت به يه خانوم با پاهاي سفيد هستم.خونه ام هم 20 روز فعلا خاليه.09159120389

83. milad - ژوئیه 24, 2010

salam
khanumi hast ke dust dashte bashe ye modele lebas ke modati ham iran nabude pahaye nazesho bokhoreo belise
09368776842

84. soheil - ژوئیه 25, 2010

man dos daram paye khanomaro belisam va karashono anjam bedam ba man tamas begirad soheil az tehran 09193168995 o

85. nashenas - اوت 11, 2010

toilet slave baraye khanuma hastam.lotfan age kasi toilet khast baram pm bezare

86. بی مصرف - اوت 25, 2010

من دوست دارم زیر پای یه دختر له بشم منو کتک بزنه هر کی میخواد بهmahmudkungfu@yahoo.com ایمیل بزنه

87. توله سگ - اوت 26, 2010

سلام من یه میسترس میخوام که منو کتک بزنه تو دهنم برینه هر میخواد به shahramslave@yahoo.com ایمیل بزنه

88. pemy - اوت 30, 2010

من یه اربابم . البته یه ارباب پسر. من با بردم هرکاری دو ست داشته باشم میکنم . من تبریزیم . اگه بردهای باشه که دوست داشته باشه زیر پاهای ناز من باشه و به شدیدترین وجه شکنجه و تربیت بشه بهم ایمیل بزنه.khoobarbab@yahoo.com

89. mohsen - اوت 31, 2010

سلام من عاشقه لیسیدن پای دخترا با جوراب اسپورت و بدونه جورابم اگه از رشت دختری هست که بخواد یکی کف پاهاشو بلیسه بهم ایمیل بزنه من تازه اومدم رشت خودمم خونه دارم.
asheghelisidan.pa@gmail.com

90. mohsen - اوت 31, 2010

من اینجا کسیو نمیشناسام اگه کسی بهم ایمیل بزنه خوشحال میشم

91. پیمان - سپتامبر 11, 2010

یک کوس سفیدبرای لسیدن می خواهم
لطفامن را زیر کوتان خفه کنید

92. nima - اکتبر 6, 2010

man asheghe lisidane paye dafi hastam bad az varzesh va aragh karde kesi hast az tehran bem email bezaneeeeeeeeeeeeeeeeeeee….. albate 2khtare redif va khoshkelllll

93. nima - اکتبر 6, 2010

i love foot fetishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh iranian girlssssssssssssssssssssssssss

94. kay - اکتبر 19, 2010

من توالت خانوم هاي خوش اندام ميشم.كونش گنده و تپل باش همه كار واسش ميكنم.فقط عاشق ليسيدن و لب گرفتن از سوراخ كون خانوم ها ستم .البته خانوم هاي 30 به بالا.
ok
09378565485

95. mohammad - نوامبر 8, 2010

mohammadhosein.safari@yahoo.com
man asheghe lasidane pahaye khoshgele khanooma hastam

96. hasaan - نوامبر 19, 2010

shoma darii tojih mikooni sex 1kare doroste va fetish ozvi az one dar sorati ke ziad beshe bimarie va ghabele darman baram jalebe in tojiha motesafam ke shoma weblog nevisi etelateto ziad kon\

97. امیر - دسامبر 13, 2010

سلام من یه میسترس شیرازی میخوام که پاهاشو بلیسم و هر دستوری میده انجام بدم و از من به عنوان توالت استفاده کنه.
09364994779

98. سامان - دسامبر 25, 2010

سلام.من سامان هستم،واقعاتوایران میسترس وجودداره یاهمش خالی بندی هستش؟اگرهم باشه هنوزذاتامیسترس نشده،نمیدونه بااسلیوبایدچیکارکرد.من یه برده هستم میسترس هنوزجرأتش رونداره که مستقیمابه من دستوربده،واقعامیسترس هم میسترسهای خارجی!09371846014

99. ملکه - دسامبر 26, 2010

سلام من یک میسترسم
نه میسترس پولی
تا حالا سه تا برده داشتم
برده ی من بودن کار سختیه
و دنبال فول اسلیوم
اگه هستید و می تونید خواسته های من رو برآورده کنید
به این ای دیه یه سری بزنید
malekeeeeeeeeee@yahoo.com

100. reza - دسامبر 31, 2010

man ashegh khanoomhay hastam ke joorab boland &nazok ba kafsh pashne boland miposhan har khanomi injoori hast payam bede
nillo102007@yahoo.com

101. ناشناس - مارس 1, 2011

salam khobid?????
man ye mistress mikham az mazandaran shadidan niyaz daram
khaheshan payam bede
sagebanooha@yahoo.com

102. slave - مارس 1, 2011

salam khobid?????
man ye mistress mikham az mazandaran shadidan niyaz daram
khaheshan payam bede
sagebanooha@yahoo.com

103. غلام - مارس 3, 2011

من دیوونه ساق پاهای دختران و زنان در جوراب خیلی نازک رنگ پا و خیلی خیلی نازک مشکی هستم. من اونا رو میپرستم . من یک پیر زن ۶۵ ساله رو تو جوراب شلواری نازک و لباس تنگ ترجیح میدم به یک دختر ناز و جوان ۲۵ ساله

104. غلام - مارس 3, 2011

من حسام هستم ۲۵ ساله از تهران ، شهرک غرب.
من عاشقه دخترهای خیلی جوان هستم، دخترهای ۱۴ تا ۱۷ سال رو که هیکلی و ناز هستن رو میپرستم. حاضر هستم شب و روز در اختیارشون باشم و نوکریشونو بکنم. حاضرم زندگیمو بریزم به پاشون. من خیلی پولدارم و دنبال یه دختر ۱۵ ساله ناززز برای ازدواج هستم ترجیحا فشن و خوش هیکل باشه.

105. غلام - مارس 3, 2011

من جعفر از تهران ۲۱ سالمه.
من دقیقا بر عکس تو از دخترهای سن بالا خوشم میاد و اصلا با فنچ منچا حال نمیکنم دختر باید رسیده و توپ باشه ، دختر ۱۶ ساله فعلا وقت عروسک بازیشه خانوم یه چیزه دیگست
من یه سکس ساده میخام ، و از پا و جوراب و این حرفا زیاد خوشم نمیاد،

106. حامد - مارس 3, 2011

سلام به مسترسها من حاضرم برده وسگ شما بشم اهل تبریز هستم منتظرام که کسی مرا به بردگی قبول کنه 09149976933

107. کابوس حسین مرادی - مارس 8, 2011

حسین مرادی تو با کدوم اطلاعات فهمیدی کار رژیمه؟
احمق هایی مثل تو که اسمشونو هم حاجی میزارن گند زدن به این مملکت!
شما نمی خواد به فکر جوانها باشی تو خودتو آدم کن همه چی درست میشه؟

108. ashkan - مارس 16, 2011

man 20 sal daram va mikham ye khanoome az man bozorgtar mano tarbiat kone va pahasho bokone too dahanam
ashkan_sh46@yahoo.com

109. ashkan - مارس 16, 2011

khahesh mikonam ye misters be man zang bezane jahate bardegi
man bardeye khoobi hastam khoshgel ham hastam
09356045523

110. fighter - مارس 26, 2011

malake dar khedmatam 09386184696

111. submissive Arash - آوریل 8, 2011

سلام توی اصفهان میسترسی نیست که سگ بخواد ؟من همه جوره حاضرم! ایمیل بزنید :gr8pm7@yahoo.com

112. bardia - آوریل 16, 2011

salam ye slave vaghei baraye dokhtara age khastin tamas begirin 09379928092 bardiya az niyavaran tehran shak nakon

113. amin - مه 23, 2011

من امین 27 ساله از تبریزم
عاشق فلک و فوت اسلیوی
a.playful@yahoo.com

114. mehran - مه 25, 2011

dos daram pahaye 1 dokhtare shirazi ro lis bezanam.09397117469

115. ناشناس - ژوئن 11, 2011

salam,man ye full slave hastam va donbale ye real mistress az kraj ye teh migardam,harkariam bekhan mikonam,23 salame,ham ghiafam khube ham tipam id : mani_kian65@yahoo.com

116. ناشناس - ژوئیه 15, 2011

az mashhad slave mikham.adam hesabi ba mashine khoob.vase bardegi va paboosi na goh khori! id yahoo man:sahel_26_mash

117. حمید ( فول اسلیو - برده بی چون و چرا ) - سپتامبر 8, 2011

سلام
واقعاً خواهش میکنم اگه دخترخانم یا خانمی از تهران برده واقعی یا سگ مطیع و حرف گوش کن میخواد منو قبول کنه… به خدا قبلاً اسلیو حضوری ام بودم برای یه خانم متاهل و خودمم الان متاهلم، میدونم جز اسلیو بودن هیچ چیز دیگه ای نمیخوام… ساپورت مالی ام میکنم میسترسم رو..
هر رفتاری بخواین میتونین با سگتون داشته باشین، هیچ کاری نیست که نکنم، هر تحقیری رو تحمل میکنم، هر کاری و استفاده ایم بخواین میتونین ازم بکنین، هیچوقت هیچ اعتراضی نمیکنم… من حتی به سنگفرش پیاده روی زیر کفشا و پاهاتون و دستمال توالتیم که بعد از دستشویی ازش استفاده میکنین حسودیم میشه…
شماره ایرانسل ندارم که بزارم
ای میلم: hamid1986.r@gmail.com
یاهو: h_r_scout
نمیخوام یه سگ ولگرد و هرجایی باشم… شرایط در خدمت بودن و امکان حضوری بردگی کردن و سرویس دادن رو هم هر روز هفته به غیر از آخر هفته ها دارم.
التماس میکنم اگه هرجوری و هرطوری که باشه با هر شرطی برده میخواین منو قبول کنین…. هرروز ای میلمو چک میکنم..

118. bandeie zan - اکتبر 15, 2011

من آرزو دارم با خود شما که اینجا مطلب می نویسید در ارتباط باشم هدفمون در ندگی یه چیزه

119. ashkan` - مارس 12, 2012

من یه توالت برده هستم دنبال یک ارباب خشن هستم09365092433

120. علی - آوریل 12, 2012

سلام من دوست دارم با یه خانم میسترس ازدواج کنم alibahal1986@yahoo.com

121. جنتلمن - آوریل 28, 2012

من یه مستر(ارباب پسر)هستم از شمال کشور؛شهر گرگان
اسلیو های پسری که سنشون بین 17 تا 24 باشه میخوام واسه بردگی.
هرچه سریعتر بهتر m.aminshabani90@gmail.com

122. ناشناس - مه 23, 2012

سلام اگه از تبريز يه ميسترس هست به intertechn02000@yahoo.com
پيام بده .

123. sh - ژوئیه 13, 2012

واي متاسفم براتون.

124. eiman - ژوئیه 26, 2012

من یه فول اسلیوم برای میسترسها اینم ایدیمه ebardeh

125. میلاد از تبریز - دسامبر 26, 2012

برده ی میسترس هستم از تبریز ۱۹ سالمه و تا حالا فقط یکبار تجربه ی بردگی داشتم و اماده ی دستورات میسترس هستم.
miladslave188@yahoo.com
لطفا به من خبر بدین تا شمارمو براتون بفرستم

126. massd - ژانویه 9, 2013

156156456

127. ناشناس - ژانویه 17, 2013

Az esfehan hastam manam asheghe lisidane pa man daneshjo hastam dokhtaraye ziyadi mana shenakhtan ke chand vaghti yek bar nokareshona mikhan.

128. mamas - ژانویه 31, 2013

سلام من و دوست دخترم هر دو اربابيم دنبال برده دختر ميكرديم 09305184383

129. arash - فوریه 21, 2013

salam barde nistam ama ashegh lis zadan pahaye zarif va naz khanomha hastam omidvaram dokhtar khanomi az shiraz peida she k tamayol dashte bashe pesari pahasho ba valee belise09381333566

پاسخ

130. میس فریبا - آوریل 16, 2013

فریبا هستم 25 سالمه اهل تهران. دوساله از شوهرم جداشدم و با دخترم زندگی میکنم مکان با وسایل دارم هربرده ای دوست داره دهنش توالت یه خانم خوشکل بشه زنگ بزنه هم تلی هم حضوری از اول بگم هم پول میگیرم هم شارز 09375630997

131. میسترس پریسا - آوریل 23, 2013

پریسا 25 ساله اهل تهران
دنبال یه برده هستم اول مشخصات کامل خود را با اس بفرستین تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرم
09395254275
فقط بگم هم پول و هم شارز میگیرم نمیخواین مزاحم نشین
پابوسی.توالت.شلاق.فلک.سواری……

132. ناشناس - آوریل 25, 2013

برده هستم از تهران.تجربه هم داشتم
اگه میسترس هست لطفا تماس بگیره
09305175883

133. بیژن - ژوئیه 5, 2013

من حاضرم برده بشم هر کی دوست داره یه سگ کون لیس ئ شاش خور داشته باشه ایمیل بده من محدودیتی ندارم eng.b.ordoei@gmail.com

134. امین اسلیو از تبریز - ژوئیه 18, 2013

من امین 29 ساله فوت اسلیو از تبریزم
عاشق فلک شدنم
هرکی میخواد یک فلک کردن واقعی را تجربه کنه پیام بده
slave_tbz_pa@yahoo.com

135. saied - سپتامبر 7, 2013

برده هستم برای میسترس..تجربه داشتم و حرفه ایم …
09305175883
از تهران

136. امیر - سپتامبر 8, 2013

امیر.30سالمه.180 قد.وزن75.عاشق لیسیدنص پا و شورت و کوس و کون هستم.البته آدمی تحصیل کرده و مودبم.شمارم: 09368671120

137. امیر - سپتامبر 8, 2013

امیر.شورت عرقیتا میخام بلیسم.انگشتا پای عرق کرده میخام بلیسم.09368671120

138. ا ق - سپتامبر 11, 2013

دوستان، من در آمریکا زندگی می کنم و خودم برای سالها توی fetish و femdom بودم و با چندین میسترس هم ارتباط داشتم، چه ایرانی چه خارجی. هم پولی بوده هم غیر پولی با کسائی که باهام دوست دوختر بودند و حتی با دوتاشون به صورت جدی و قصد ازدواج. تا آخرش هم رفتم و کاری نبوده که نکرده باشم. بگذارید به عنوان یکی که این راهو رفته بهتون دو سه تا چیز بگم. اولا این چیزا طوریه که هر چه بیشتر ادامه بدید بیشتر می خواهید توش غرق بشید. به خصوص اگه کمتر گیرتون بیاد اتش و حرصتون بیشتر می شه. معمولا هم پیدا کردن دخترهائی که به این چیزا علاقه داشته باشند خیلی خیلی سخت و شانسیه. البته یه تعدادشون که پولی هستند و براشون مهم نیست، فقط می خواند پولشون را بگیرند حالا هر کاری که می خواهید باهاشون بکنید. غیر پولی هائی را هم که من دیدم به ندرت به صورت حقیقی به این چیزا علاقه دارند و خیلی هاشون فقط وانمود می کنند، چون دوست دارند میل شما را ارضا کنند، که البته این با عمق میل یه برده که دوست داره میل خودش مهم نباشه و دختر خود خواه باشه و فقط به میل خودش فکر کنه منافات داره. تعداد خیلی کمی را هم که دیدم به ظاهر از این چیزا لذت می برند، در حقیقت یا دنبال غلبۀ مالی بر شما هستند، یا اینکه خودشون مشکلات عمیق روحی دارند، مثلا در بچگی مورد تجاور قرار گرفتند و از مردا متفرند، یا خودشون احساس عمیق بی ارزش بودن می کنند و می خواند این جوری اونو جبران کنند. اونها هم معمولا توی عمقشون بری می خواند خودشون هم یه جوری برده باشند. گول این پورن های femdom را هم نخورید چون اینه همش کار و کاسبیه و صداقت احساسی توش نیست.
با غرق شدن توی این فتیش ها توانائی خودتون برای لذت بردن از یک دختر به صورت نرمال را به تدریج از دست می دید و انتخابهای خودتون و شانس یک ارتباط سالم را در اینده به شدت محدود می کنید. بعد از سالها به خودتون میایید و می بینید که چقدر وقت و انرژی تلف کردید و احساس ارزش را در خودتون با دست خودتون پایین اوردید و تازه لذت جنسی درست و حسابی هم توی زندگیتون نبردید و ارتباط درست و حسابی هم با جنس مخالف نداشتید. تازه هیچ دختری روی زمین نیست، حتی یکی، که همچین فتیش های حادی را از یک پسر ببینه و هنوز بتونه برای اون پسر همون احترام و ارزش را قائل بشه. و اینو بدونید که دختری نیست که بتونه واقعا یک پسر را دوست داشته باشه بدون اینکه براش احترام و ارزش یک مرد را قائل باشه. به اضافه اینکه این کارا وقتی خیلی حاد بشه که آخر هم می شه، می تونه از نظر سلامتی خطرات جدی داشته باشه و کسائی بودند که متاسفانه جونشونو سر این چیزای پست فدا کردند.
البته نباید به خاطر فتیشتون احساس گناه و شرم بکنید که این کارا بدتر می کنه. بایدبه گذشته خودتون برگردید و ببینید که چرا اینطوری شدید. آیا مادر سخت گیری داشتید؟ آیا خواهرتون تحقیرتون می کرده؟ با یک روانشناس صحبت کنید و همه چیزو باز بهش بگید. هر چی زودتر خودتونو درمان کنید راحتتره. البته بازم تاکید کنم، نباید احساس گناه و کثیف بودن بکنید. بلکه باید احساس با ارزش بودن کنید و این طور نگاه کنید که اینا اخرش همش کشکه. این طور ببینید که تقصیر شما نبوده و یک مریضی ساده است و می شه حلش کرد.
موفق باشید. ا.ق از آمریکا

139. saied - سپتامبر 13, 2013

سعید هستم برده برای میسترس..تجربه داشتم..از تهران…09305175883

140. hamed - سپتامبر 17, 2013

فریبا دروغ میگه .فقط شارز میگیره

141. نوید - اکتبر 4, 2013

من نوید هستم 24 سالمه و عاشق پابوسی خانمها هستم دنبال یه ارباب خانم از اطراف تبریز یا ارومیه میگردم که تا ابد بردگیشو بکنم هزینشم میدم 09352245756

142. برده09367695465 - اکتبر 6, 2013

برده09367695465

143. ناشناس - اکتبر 23, 2013

خیلی دردسختیه اما میگن بادارودرمان میشه

144. ناشناس - اکتبر 23, 2013

مشکل من اینه ک همه فتیشهاازنوع شدیدوحشری دارم اعم ازلسیدن پا کفش خوردن شاش ومدفوع وتف زن وهمه ایناجالب اینجاس ذاتا قدرت بدنیم خیلی زیاده ک فک میکنم دلیلش همین فتیشم باشه بااینکه چن ماهه بدنسازی کار کردم ی مسابقه رفتم وبااختلاف خیلی زیادی اول شدم

145. آرین - اکتبر 27, 2013

من یک پسر خوشگل و خوشتیپ هستم
پاهای نرم و لطیف و خوشبویی دارم
دنبال دختری میگردم که برده من باشه به پاهام بیوفته و پاهامو بلیسه

از پسرا هم دعوت میشه که عرق و چرکاهی پاهامو با زبونشون تمیز کنن و زیر کفشامو لیس بزنن
پسرایی که مایل به تولت بودن هستند دعوت میشه توالتم باشن هر روز غذای خوشمزه و مقوی هم میخورم که دهنشون خوشمزه برینم
هر هفته دهنشون جق هم میزنم

146. اميرحسين - نوامبر 22, 2013

س

147. برده.م - نوامبر 22, 2013

09385089529برده

148. میسترس مهناز - دسامبر 9, 2013

من میسترس مهناز هستم و به دنبال برده ، مرد مطیعی که مایل باشد تمام زندگی خود را وقف من بکند! برده ایی که هر کاری را برای من انجام بده و هر چیزی که من بخوام! تا من به عنوان بانوی او و همچنین صاحب او باشم بنابراین برده من هیچگونه حق و حقوقی نباید داشته باشد و همه ی اختیارش در دست من است!
هرکی فکر میکنه این شرایط رو داره زنگ بزنه 09363725974

149. نوید - دسامبر 10, 2013

من نوید هستم 25 سالمه دنبال یه میسترس میگردم تلفنی هم باشه اشکال نداره شارز هم هرچقدر بخواد میدم 09142029846

150. میسترس پریسا - دسامبر 10, 2013

برده گوهخور میخوام 09304234648

151. میسترس بهاره - ژانویه 16, 2014

من بهاره هستم 19 سالمه خیلی خوشگل و خوش هیکلم ! دوست دارم کف پام رو بخورن
خیلی برام لذت بخشه هیچ چیزی به اندازه این برایم تحریک کننده نیست که یه پسر انگشتا و کف پام رو با ولع بخوره و میک بزنه
در ضمن عاشق تحقیر پسراام خییییلییی بهم حال میده دوست دارم یه پسر جلوم زانو بزنه دست کنم لای موهاشو موهاشو بکشم و بشاشم دهنش. 09307580633

152. میسترس نسیم - ژانویه 16, 2014

من میسترس نسیم هستم و به دنبال برده ، مرد مطیعی که مایل باشد تمام زندگی خود را وقف من بکند! برده ایی که هر کاری را برای من انجام بده و هر چیزی که من بخوام! تا من به عنوان بانوی او و همچنین صاحب او باشم بنابراین برده من هیچگونه حق و حقوقی نباید داشته باشد و همه ی اختیارش در دست من است!
هرکی فکر میکنه این شرایط رو داره زنگ بزنه 09307546586

153. امير - فوریه 14, 2014

من امير هستم كارم تهرانه 35 ساله دوست دارم يك پسر خوشگل هر 5 انگشت كلفت و نرم و گوشتيش را داخل سوراخم فرو و ان راگشاد كند 09337485799

154. امير - فوریه 14, 2014

من امير هستم كارم تهرانه 35 ساله دوست دارم يك پسر خوشگل هر 5 انگشت كلفت و نرم و گوشتي پايش را داخل سوراخم فرو و ان راگشاد كند 09337485799 عاشق پاي پسر خوشگل هستم

155. mahyar - مه 3, 2014

مستر مهیار هستم دنبال برده نر از ارومیه یا اطراف میگردم حدودا 20 ساله 9148548254

156. ناشناس - مه 8, 2014

با سلام من یه برده ام که دنبال یه دختر مشهدی میگردم که منو سگ خودش بدونه تا من پا هاشو لیس بزنم و اون به دهنم بشاشه

157. میسترس نسیم - مه 14, 2014

توالت حضوری از تهران بزنه فقط گداها زنگ نزنن من مفتی دهن کسی نمیرینم 09307546586

158. ارباب نسرین - مه 15, 2014

میسترس نسرین هستم 27 سالهم بیوه هستم و تنها زندگی میکنم با سه سال سابقه برده داری. از همه جای ایران برده می پذیرم هم تلفنی و هم حضوری. فقط هرکس میخواد برده من بشه باید کاملا مطیع باشه و هرچی گفتم فقط بگه چشم اگه این شرایط رو ندارید لطفا مزاحم نشید 09186383577

159. میسترس بهاره - مه 17, 2014

فقط توله سگای حضوری و مایه دار از تهران زنگ بزنن کسایی که واقعا گوه میخوان و هزینشو میدن 09307580633

160. میسترس بهاره - مه 19, 2014

میسترس بهاره هستم دنبال یه اسلیو فول میگردم فقط حضوری میخوام البته اول باید بردگیشو ثابت کنه از الان بگم هم پول میگیرم هم شارز خواهشا گداها زنگ نزنن 09307580633

161. ارباب نسیم - مه 23, 2014

میسترس نسیم هستم خیلی دوست دارم یه پسر پاهامو ببوسه و تو دهنش برینم ولی هرکسی رو قبول نمیکنم خوردن گوه من لیاقت میخواد دنبال یه برده پولدارم که ساپورتم کنه 09307546586

162. ناشناس - مه 23, 2014

سعید هستم برده برای میسترس..تجربه داشتم..از تهران…09305175883
میسترس های محترم اس بدن

163. behzad - ژوئن 12, 2014

بهزادم با بدن و صدای دخترونه از تبریز سنم 21 قدم 170 وزنم 60.دنبال میسترس دختر یا زن از تبریز میگردم هر کاری واسش میکنم.این ایمیلمه:
behzaad1371@yahoo.com

164. parisa - ژوئن 14, 2014

پریسا هستم 27 ساله از تهران دنباله برده و خوشگذرونی هستم در ضمن هم پول میگیرم هم شارز در صورت جلب رضایت شهرهای اطرافم میرم
پابوسی.توالت.شلاق.فلک.سواری……

09304234648

165. bahara - ژوئن 14, 2014

میسترس بهاره هستم اهل تهران دباله برده واقعی هستم فقط بی مایه فتیله
09307580633

166. ناشناس - ژوئن 17, 2014

یه میسترس واقعی و همینطور یه برده واقعی هرگز نمیتونه اینقدر بی تربیت و بی کلاس باشه – اینا بیشترش دروغیه – در وادی میسترس و برده حقیقی اگر که باشد بحث اصلی مربوط به عشق واقعی هست بین دو فرد-یعنی ذوب شدن عاشق در معشوق و فاحشه ها اصلا جایگاهی در این وادی ندارن -بیشتر اینایی که کامنت بی ادبانه میذارن خراب و فاحشه ان که دنبال پول و کاسبی هستن و میخوان با این روش تنفروشی کنن

167. فلک دوست از تبریز - ژوئن 22, 2014

من امین 29 ساله فوت اسلیو از تبریزم
عاشق فلک شدنم
هرکی میخواد یک فلک کردن واقعی را تجربه کنه پیام بده
slave_tbz_pa@yahoo.com

168. armin - ژوئن 26, 2014

اسلام ارمطد هستم 30 ساز دارم مهندس تولید ,از کودکی پاهای ظریف دخترها توجه ام را جلب میکرد تا جایی که سعی میکردم در غالب بازیهای کودکانه پاهای دختران همبا زیمو لمس کنم ببوسم بلیسم و,,,همچنان در رین سن وسال این حس با منه دنبال یک دوست دختر با فرهنگ و با شعور میگردم کهدرک درستی از این حس داشته باشه(رابطه ارباب و برده)تا ضمن یک رابطه دوستانه(پاک و بدون سواستفاده)بتونیماز حسمون لذت ببریم
قابلیتها و تواناییها: به خاک افتادن و لیسیدن پاها مثل سگ حتی با ولع بیش
2:ساعتها سواری دادن بدون خستگی مثال اسب حتی بهتر
3:کتک خوردن تا سرحد توان بدون خم به ابرو اوردن و. . ….
خط قرمزها:هرگونه کثافت کاری مانند تناول ادرارو مدفوع
2;بی معرفتی سو استفاده جنسی ومالی…توضیح بیشتردر زمان اشنایی
از دختر وخانمهای متقاضی محترم که فکر میکنند این حس خاص و زیبا را درونشون دارند دعوت میشود در صورت تمایل با من تماس بگیرنداز انجایی که اولین هدف بنده ایجاد یک دوستی واقعی میباشد به محض به تفاهم رسیدن با اولین پارانتر این اگهی از اعتبار خارج میشود09381333566
از اقایان محترم اکیدا خواهش میشود مزاحم نشوند

169. jj - ژوئیه 15, 2014

سلام.آرش هستم 22 سالمه.کسی از تبریز یا شهرای اطراف هست دو طرفه حال کنیم؟من مکان دارم تو یکی از شهرای تبریز.خواهشا فقط زیر 22 ساله ها اس بدن 09353717166

170. حسام - ژوئیه 19, 2014

من استاد سکس و ماساژم از خانم ه ا هر کی دوست داره پاهاشو با خامه یا عسل بلیسم فقط اس بده از تهران دیوونه پا هستم و فوت جاب 09362996034

171. حسام - ژوئیه 19, 2014

استاد سکس وماساژم دیوونه پا هستم و فوت جاب وفوت فتیش خانم ها اگه دوست دارن اس بدن اقایون مزاحم نشن 09362996034

172. ناشناس - اوت 12, 2014

ارباب. پسر نوجوان. میخوام

173. آرش اسلیو - اوت 29, 2014

سلام خدمت تمامی الهه های عزیز
من آرشم نوزده سالمه،یه فوت اسلیو تمام عیارم و عاشق خدمت به پاهای دختر، هرکاری اربابم بگه انجام میدم، از پالیسی و لیسیدن جوراب گرفته تا خوردن ادرار و غیره، دنبال یک میسترس میگردم که بهش خدمت کنم، خانومایی هم که تاحالا تجربه اینکار رو نداشتند اگه دوسداشته باشند خودم اولین بردشون میشم، فقط خواهشا میسترسهای واقعی تماس بگیرند
09363020365

174. کیوان - سپتامبر 27, 2014

سلام. ۲۵ سالمه و دنبال یه میسترس خوشگلم از مشهد واسه بردگی حضوری پولی و یا یه دوست دختر که حس میسترسی رو داشته باشه واسه ازدواج. تحصیل کرده و خوشتیپم و وضع مالیمم بد نیست. توی رابطه ی معمولی حرف گوش کنم و هرکار اربابم بخواد انجام میدم تا همیشه راضی باشه. توی سکس هم علاقه هام بیشتر نشستن روی صورت٬ پالیسی و توالته (در صورتی که اربابم هم خوشش بیاد) ولی شکنجه ی دردناک و تحقیر زیاد رو دوست ندارم. اگه کسی هست لطفا مسیج بده٬ در اولین فرصت جواب میدم:
۰۹۳۰۷۵۰۸۳۷۰

175. ميسترس شادي - اکتبر 20, 2014

ميسترس شادي هستم با 4 سال سابقه برده داري 28 سالمه اهل اهوازم ولي بيشتر تهرانم دنبال چندتا برده كاملا مطيع هستم از اهواز يا اطرافش و از تهران. برده تلفني هم از تمام ايران قبول ميكنم بسيار خشنم به هيچ عنوان برده گدا و خسيس قبول نميكنم هم پول ميگيرم هم شارژ. 09160929029

176. ارباب کوروش - اکتبر 20, 2014

ارباب کوروش 19سالمه از مشهد. یه برده (فقط دختر) میخوام که همه کار واسم انجام بده. پالیسی، توالت؛ کیرلیسی و…
09395264497

177. سارا - نوامبر 6, 2014

از تحقیر پسرا همیشه بی حد لذت میبرم
وقتی دوست پسرام التماس میکنن ببخشمشون و بمونم باهاشون واقعا حسی شبیه به ارضا شدن دارم
حس خودم رو میفهمم
منطقش اینه که لذت میبرم از اینکه اینقدر مطلوبم که آدمی برای کنارم بودن منیت و غرورشو له میکنه
ولی هر جوری به موضوع فکر میکنم چون منطق پسرایی که میخوان برده ی من باشن رو نمیفهمم ازشون دوری میکنم و هیچوقت نپذیرفتم
چیزی که برام مجهول باشه اذیتم میکنه


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

